Hundraåringen!



Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Duktigt nog har jag redan läst klart en bok. Med tanken på att förra året jag totalt läste bara två böcker känns det nu som man är på rätt spår! Jag fick boken i julklapp av en kompis som hade läst den ( ja, boken var begagnad precis som jag hade önskat mig! Kompisen känner mig väl! ). Vilken bok! Den var riktigt rolig, jag kunde nästa inte sluta läsa! Om ni tittar lite på nätet finns det även möjlighet att provlyssna på den så passa på! Det är en bok som man läser med glädje. Man känner så mycket för denna hundraåringen även om han inte så hederlig...

ITALIANO
Ho ricevuto questo libro come regalo di Natale e sono contenta del fatto di averlo già finito! Avendo letto in totale solo due libri l'anno passato mi sento già sulla retta via del ritorno! Il libro è veramente divertente e si legge benissimo quindi ve lo consiglio vivamente. Il giorno del suo compleanno, un anziano di cent'anni scappa dall'ospizio saltanto dalla finestra e...ne combina di tutto i colori! Seguite la storia di questo veterano che la sa lunga e che ha veramente vissuto e conosciuto un sacco di persone famose ( in genere personaggi politici anche se lui e la politica non vanno proprio d'accordo! ). Purtroppo non riesco a verificare se il libro già è uscito in italiano me cercate sull'autore e forse ne saprete di più.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback