slow gardening



Slow gardening - lustfyllda projekt för den medvetna odlaren av Alys Fowler

Idag fick jag denna bok i present utan någon speciell anledning! Visst blir man extra glad när sådant händer och vilken bok! Den känns som den verkligen var tänkt för mig! Bara jag ser bilden börjar jag le. Jag har bläddrat lite igenom den och det finns mycket intressant för en nybörjare som mig, det handlar om någon slags bibel på hur man skall göra istället för en lång lista över olika blommor och växter. Den kommer att användas mycket här även om jag har lyckats bra men min Hoya...när den hade blommat klart så fick den flytta rum och vet ni vad...den skall göra hela 5 blommor till!

ITALIANO
Oggi mi è stato regalato questo bellissimo libro di Alys Fowler sul Slow Gardening. È un libro con un sacco di informazioni interessanti su come trattare le piante, sia quelle in vaso che quelle in giardino. Come combattere i "nemici", riclicare ed usare l'ambiente. Un libro insomma che userò molto, moltissimo!


Kommentarer
Postat av: samtal från min trädgård

Härligt med en present! Du kommer väl på söndag, vi får nog plats mitt i renoveringen!

Postat av: chaos

Hejsan! Visst kommer jag! Tror du jag kan ta med en kompis om hon vill komma?

Kramisar

2010-09-16 @ 20:44:05
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback