höst snart?



Lille Liam växer som ni ser, snart är han 8 månader och snart börjar jag jobba igen. Vi förbereder oss inför hösten eftersom jag numera stickar i snigelfart. Denna lilla mössa blev klar precis igår kväll, mönstret kommer från garnstudio och är stickat i fabel. Jag skall se nu om jag hittar några bra vantar att sticka i matchande färger som mössan. Jag är väldigt nöjd med mössan eftersom den passar riktigt bra och täcker öronen som den skall! jag gjorde en storlek större och den verkar passa!

ITALIANO
Ho appena finito questa berrettina autunnale per Liam, visto che sono lenta come una lumaca ormai ho cominciato presto! Da voi ancora si va al mare ma da noi comincia a fare buoi e anche se le foglie degli alberi ancora sono verdi non manca molto all'arrivo dell'autunno. Lo schema lo trovate gratuitamente su garnstudio.com

Kommentarer
Postat av: allicen

Oj! Det är ju stora killen nu :O jättefin mössa!!

Postat av: chaos

Tack Allicen!

2010-08-11 @ 17:19:50
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback