läskigt men söta!



Jag har lånat denna roliga bok på bibblan! Inte för att jag virkar så mycket men vill se lite vad man kan göra eftersom amigurumi blivit mycket populära. Figurerna i boken är mycket söta, jag är speciellt förtjust i Nosferatu och kontorszombie...jag skulle tänka mig att göra alla figurerna till bebisen men inte just nu eftersom de inte kan uppskattas. Det är ett projekt för senare!

ITALIANO
In bibblioteca ho trovato questo simpatico libro su figure amigurumi da fare all'uncinetto. L'ho preso in prestito per darci un'occhiata e non perchè sia bravissima a fare all'uncinetto. Devo dire che queste figure sono proprio simpatiche e sicuramente ne farò qualcuna per il piccolino in arrivo ma si tratta di un progetto per più avanti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback