bok i vinst!



Jag har vunnit denna fina pocket bok från
Hjälpstickan! De som lämnade in bidrag till hemlösa under syfestivalen kunde delta och tävla. Själv tyckte jag det var jättekul! Det är alltid kul att vinna något även om jag inte förväntade mig något alls i denna sammanhang. Jag tycker att det ger så mycket att kunna lämna bidrag och tycker att Hjälpstickan har ett fantastiskt initiativ, om någon förtjänar ett pris så är det hon i mina ögon! Om ni har följt bloggen ett tag så vet ni också att jag redan läst denna bok förra året och tycker mycket om den. Eftersom jag redan läst den tänker jag lämna runt den i mina stickkretsar för alla som vill låna den, en sorts av vandrade stickbibliotek med bara en bok och till slut kommer jag kanske att försöka byta den mot en annan bok! Vi får vilka spännande vägar den kommer att gå! Först att få chansen att låna den kommer att vara handarbete gruppen på jobbet eftersom alla var så duktiga och var med i projektet hemlösa! Än en gång kan vi bara säga STOR TACK HJÄLPSTICKAN!

ITALIANO
Partecipando al progetto per i senzatetto ho avuto la possibilità di vincere questo bellissimo libro di Kate Jacobs. In particolare è divertente scriverne qualcosa sul blogg proprio un venerdì sera quando le signore del gruppo si riunivano per sferruzzare, che coincidenza che io abbia ricevuto il libro proprio oggi! Per quelle che hanno seguito il blogg da un po' di tempo forse vi sarete accorte che io questo libro l'ho giá letto l'anno scorso. Non c'é di che peroccuparsi perchè ho diversi progetti per questo libro. Ho intenzione infatti di lasciarlo circolare tra le mie amicizie di sferruzzamenti, tutte quelle che vorranno potranno averlo in prestito a partire dai carissimi che hanno partecipato al progetto in quanto se lo meritano proprio. sono stati bravissimi!

Kommentarer
Postat av: allicen

Grattis till vinsten! det är du värd :)

Postat av: chaos

Tack så mycket Allicen!

2009-05-16 @ 11:34:44
Postat av: Samtal från min trädgård

Tråkigt det med sjalen, hoppas att det ordnar upp sig, annars får du väl visa ditt riktiga temperament.

Jag har också den boken, men har ine läst den ännu, får se, vad det blir til i sommar.

2009-05-17 @ 20:38:24
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: Hannele på Hisingen

Kul, grattis!

2009-05-18 @ 09:14:53
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos Men gratulerar till vinsten. Vad roligt du har lite tur med. Viss är det ett bra projekt det där med hjälpstickan.Ja jag har för mig att du skrivit om den boken för ett bra tag en .men en roligt idé med att låna ut den så den får gå runt liksom.Hoppas du har en bra dag och inget regn det öser ner här.:(

2009-05-18 @ 12:20:14
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback