60





EARTH HOUR

Lördag den 28 mars kl. 20.30 / Sabato 28 marzo alle 20.30



Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos ja det är en fin video det där och tänk att de släckte ner så pass,Man önskar att många av de stora städerna släckte sina neoner åtminstone Ser man video från Las Vegas eller Japan så blir man ju förskräckt hur det brakas på där,

Postat av: chaos

Hej! Det kommer att hända lite saker även här, i Stockholm släcks ner globen och Kungliga Operan t.ex. Man kan läsa mer om det här : http://energiochteknik.blogspot.com/2009/02/earth-hour-den-28-mars-2009-vi-ar-med.html



Allt gott!

2009-03-18 @ 12:23:07
Postat av: Filifjonkan

Hej igen Chaos Tack för tipset om det nya med ljuset skall läsa din länk straxt,,, men du jag kom att tänka på en sak att du kanske tog illa vid dig eller blev ledsen ang det där med påven visste ju inte att du var katolik ! Ville bara säga att det inte var något illa ment till dig på något sätt.Finns å många bra katoliker så ! Bara det att jag var arg på påvens uttalande i den frågan men ser ju att de är fler som tycker så. Bara så det inte blir något missförstånd oss emellan. Tycker mycket om dig min stickande bloggvän. :)

Postat av: Samtal från min trädgård

Barnen manar på till den 28/3, så det blir nog nersläckning och ljus och prat den timmen.

2009-03-18 @ 22:36:17
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/
Postat av: chaos

Filifjonkan: du behöver inte oroa dig, jag tog inte alls illa upp! Min pappa är katolik och min mamma protestant...jag blev något mittemellan men formellt sett är jag katolik. Själv upplever jag Wicca som mycket mer intressant och viktigt, då träder fram naturen och säsongerna som har en mycket större plats vilket motsvara bättre mina vyer på livet! Påven är inte min favorit så din ilska på hans yttrande når samma effekt här! Kramis



Samtal: kul att ni hänger med. Jag skall gå på teater den kvällen så jag får se vad som händer i stan med belysningen, det skall bli spännande! Kramis

2009-03-19 @ 08:59:54
Postat av: Filifjonkan

Chaos så skönt att höra att att är väl jag tänkte mig nog inte för men som du vet blir man upprörd ibland Tack skall du ha! Ja det skall bli spännande det här med att släcka ner mer har övertalat fler av mina bekanta med och några andra i byn också., Skickade videon så de själva kunde förstå bättre stor kram och ha det så bra idag och roligt med dina frön att de börjar hända något däri

Postat av: Samtal från min trädgård

Japp, jag kommer på söndag. Jag tror, att även Lena kommer, bara så du vet.

2009-03-19 @ 10:00:08
URL: http://samtalfranmintradgard.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback