mer blommor...

Jag har köpt en bok...ja, jag som aldrig köper böcker men just denna ville jag ha!



Jag har länkat bilden till amazon eftersom där kan man bläddra i boken så kan ni se vilka fantastiska blommor man kan sticka och virka! Jag funderade på det när jag pratade om freeform, man börjar ofta från någon blomma har jag sett och då var det bra att ha något att kika lite på! Blommorna är så fina att jag säkert kommer att pryda många av mina stickningar med dem, ni skall se, boken kommer inte att gå till spillo!

ITALIANO
Ho comprato un libro, non ho potuto farne a meno! Questi fiori sono bellissimi! Se klickade sull'immagine arrivate ad amazon dove potete ammirare alcune pagine del libro! Non vedo l'ora di mettermi all'opera! Molti dei miei sferruzzamenti verranno accessoriati con dei bei fiori da ora in poi!

Kommentarer
Postat av: allicen

Vilka söta! det här ska bli spännande...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback