tre giorni stregati



Anche la lettura va avanti oltre agli sferruzzamenti ed ho letto un altro libro di Nantas Salvalaggio...come mai questi libri? Non li ho comprati io, in maggioranza li ho trovati o scovati! Spesso sul mio vecchio lavoro razionavano la libreria e chi voleva poteva prendersi qualcosa. Io avevo preso entrambi questi du libri di Nantas senza sapere nemmeno chi era l'autore ma devo dire che anche questo libro mi é piaciuto molto! Non quanto l'altro ma direi poprio che mi é piaciuto abbastanza. Non sono crepata dalle risate come prima ma la lettura é stata facile e senza troppe attese. una storia d'amore un po' particolare dove l'amore non é proprio reciproco ma si fa vedere...insomma un librino simpatico che si vi capita sotto mano non abbiate paura a prenderlo in mano!

SVENSKA
Jag har läst klart en bok till på italienska. Ja, ni har förstått det hela nu, ekologiskt, bio, film, stickning och läsning är mina aktiviteter för fritiden! Men det finns mera...jag är lite distré som person så om något fångar blicken så är jag inte rädd för att prova! hehe! Jag tyckte om även denna bok av Nantas Salvalaggio men den var inte lika rolig som den förra som jag läste. Denna bok handlar om en kärlekshistoria, en konstig kärlekshistoria som finns och inte finns, där tidens öde spelar roll och hur vi ändras med tiden spelar också roll! Intressant bok, bra bok men inte lika haha rolig!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan ..

Hej Chaos. Ja böcker är alltid en chansning man tror att den är bra n är man läst lite p baksidan men så handlar den om något helt annat än man trodde Det har man varit med om. Men roligt när man hittar en favoritförfattare, Har du läst något Fogelstöms böcker om Stockholm ? Det är ju flera stycken där som är urbra,,de följer en familj kan man säga från början. Men det beror ju på vad man gillar förstås. Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback