sjuk

Jag är tyvärr sjuk men går ändå till jobbet, ni vet hur det är. Sista dagarna innan semester, precis som de första dagarna efter semestern är det extremt mycket man måste göra. Jag tror jag är på bättringsväg men hostar väldigt mycket! Jag längtar efter Syfestivalen och helgen när jag äntligen får vara hemma och vila upp mig, förhoppningsvis tillfrisknar jag inna semestern!

ITALIANO
Sto maluccio, non faccio altro che tossire ma sono costretta ad andare sul lavoro in quanto ho un sacco da fare, tutte cose che non posso aspettare maggio, quando ritorno dalle ferie! Come vorrei essere a casa nel lettuccio, ma ci manca poco, domani lavoro solo mezza giornata per poi andare alla fiera di hobbystica!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Åh stackars dig här får du en ask med halstabletter att suga på så din hosta lugnar ner sig Sån otur Hoppas verkligen du blir frisk till din semester och syfestivalen nu.Krya på dig och kram fast på avstånd så jag inte blir smittad fniss...

Postat av: chaos

Vad snällt av dig! Själklart skall man hålla avståndet, man vill inte få den här buggen! Det blir säkert bättre till helgen, jag tror förkylningen är på väg upp. Den började med hostan och nu går den upp mot näsan, hellre snuvig än hostig! Snart är det sy festival och semester då kan man vila upp sig ordentligt!

2009-04-02 @ 14:42:13
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

Krya på dig!!

2009-04-02 @ 18:36:33
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

Allicen: tack så mycket! Det är så tråkigt att vara sjuk, bara om hostan kunde avta! Kramis

2009-04-02 @ 21:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback