Utmanad!

Jag fick en utmaning av Allicen så det är bara att ta upp tröjärmarna och ge järnet! utmaningen är lite lätt, jag brukar inte ställa upp eftersom det är som en kedja vilket jag tycker är dåligt! Så jag svarar på utmaningen eftersom det kommer från Allicen men skickar inte vidare den till någon! Ibland kan det vara lite kul att vara med!

ITALIANO
Allicen mi ha dato un challenge. Per questa volta rispondo ma non lo mando a nessuno, per me questi challenge valgono quanto una catena quindi di solito non li guardo nemmeno ma siccome il challenge viene da Allicen sento di dover rispondere!

5 saker i min frys- 5 cose nel freezer
Inget alls! Jag har precis fått ett nytt kyl och frys och har inte hunnit stoppa in något i frysen!
Non ho proprio nulla in quanto il mio freezer è nuovo non ho fatto in tempo a metterci nulla!

5 saker i min garderob- 5 cose nell'armadio
Kläder som skall strykas, hårtorkare, plattong, nya strumpbyxor och två röda mattor. ( Inte så konstigt att kläderna inte får plats i garderoben kanske! )
Vestiti da stirare, phon, piastra per capelli lisci, collant nuovi e due tappeti rossi. ( Forse non é poi strano che nel mio armadio i vestiti non ci stanno! )

5 saker i min väska- 5 cose nella borsa
Ipod, Mobil, kreditkort, bok, mjukisdjur. ( Det vanliga! Ingen överraskning här, mjukisdjuren är en "rhino" , jag ger bort honom ikväll)
Ipod nano, cellulare, carta di credito, un libro e un peluche. ( Tutto nel normale! Non ci sono sorprese qui! Il peluche è un rinoceronte, di solito non lo porto con me ma devo darlo via stasera! Fa anche muuuuuuu! )

5 saker i badrumskåpet- 5 cose nell'armadietto del bagno
Jag har två skåp men väljer då en av dem. Badmössa ( stulit från ett hotell), mediciner, nagellack, pincetter, kam.
Di armadietto nel bagno ne ho due! ne scelgo quindi uno solo. Cuffia per il bagno ( per quando non lavo i capelli, rubata in un hotel! ), medicine, smalto per unghie, pinzette e pettine!

5 saker i min bil- 5 cose nella macchina
Jag har ingen bil!
Non ho la macchina!

Vilket tråkmåns jag är!
Sono noiosina eh?

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos jaha du tänker som jag inga utmaningar jag är så less på det de går runt runt tar aldrig slut liksom.Men tur att vi är olika allihop vad gäller det såg att du skrev längst ner att du var tråkig! det dementerar Filifjonkan med detsamma det är du då rakt inte! Ha nu en skön måndag med dig.

Postat av: allicen

Men hallå där.. har jag missat nått med mjukisdjuret? vaddå, det valiga som du ska ge bort? nyfiken

2008-09-22 @ 12:24:32
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

ja, man skall väl ha någon leksak i sin väska om man ser någon barn som gråter eller man får besök! Jag funderade över att ha en liten sportbil men det blev en mjukisdjur som säger muuu denna gång! Jag skall på tjejmiddag ikväll och efter rensningen hemma har jag gett bort färgpennor och mjukisdjur! Denna gång blir det mjukisdjur och två böcker till föräldrarna och barnen!

2008-09-22 @ 12:40:55
Postat av: chaos

Tack så mycket Filifjonkan, det är ett stort komplimang! Tackar tackar! Bugning pågår!

2008-09-22 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback