jordnära



Jag har läst klart denna inredningsbok av Mary Norden som heter jordnära- ett modernt sätt att leva. Det är en inredningsbok  om hur man kan anpassa naturens principer till hemmet. Boken innehåller många fina naturbilder och instruktioner på olika saker man kan göra själv, även stickade kuddar! Jag förväntade mig dock något mera från boken och blev något besviken, jag tror att jag fick mer inspiration att använda naturmönster till mina stickningar än för hemmet vilket det var tänkt!

ITALIANO
Cercando sempre idee per l'appartamento ho letto questo libro di Mary Norden ( jordnära= vicino alla terra ). Il libro contiene molte belle fotografie sulla natura e cerca d'inspirare a portare la natura in casa. Purtroppo non ci riesce molto bene ma mi ha fatto venire l'idea di usare la natura nei miei sferruzzamenti...vedremo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback