Ipod fodral



Titta vilken snygg Ipod fodral jag köpt och den blev uppsydd just för mig, vilken lyx! Jag hittade
Carinas fantastiska saker på signerat.se och fick en tanke om att hennes snygga mobilfodral skulle passa riktigt bra till min Ipod. Efter att ha frågat henne om det skulle passa var hon så snäll att hon gjorde en som passar perfekt! Jag blev riktigt glad och nöjd!

ITALIANO
acquisto di lavoro fatto a mano e su misura! Ho comprato questa borsettina per il mio Ipod Nano, ho trovato il blog di Carina con i suoi bellissimi lavori attraverso un negozio virtuale su cose fatte a mano signerat.se...potete darci uno squardo per ispirazione perchè ci sono veramente delle cose stupende! Come vorrei saper cucire!

Kommentarer
Postat av: allicen

Smart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback