byte



Jag skall vara med i några byten! Kul att testa! För det första skall jag vara med i stickamera byte om garn och te, och nästa är om ett pocket byte. Jag skall idag skicka iväg boken jag valt, en klassiker som är rolig och sexig tyckte jag när jag läste den och lite garn och min favorit te. Hoppas att personerna uppskattar dessa men antagligen blir man glad bara av att få lite paket! Ja, jag fick paket från pappa igår, lite kläder och lite garn ( knallgul igen! uhmmmmm ), alltid kul att få paket så jag misstänker att jag kommer att få en hel del!

ITALIANO
Scambi! Per la prima volta provo un paio di scambi ed oggi spedisco i miei due pacchettini. Faccio parte di uno scambio di lana & te, spedisco quindi un po' di lana ed il mio te preferito. L'altro scambio invece é di libri pocket, il libro che ho scelto di spedire è un classico, divertente e sexy a mio parere (
The dice man ) e vedremo poi cosa riceverò. Sembra comunque molto divertente ricevere qualche pacchettino qua e là...ieri ne ho ricevuto uno dal mio papà, un po' di vestiti delle mie cugine...una maglietta l'ho messa subito! E lana...gialla canarino...uhm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback