nya gardiner på plats



Jag fick vänta väldigt länge, kanske en månad eller mer men nu är äntligen de nya gardinerna ( en kappa ) i köket på plats! Köket är rätt så mörk från början eftersom den är åt norr och jag har tydligen använt två lång gardiner på sidorna ( oftast gula, genomskilig tyg nästan ) och en gardin i bomull som jag själv hade virkad ( i mitten ). Den vikade gardiner är i naturfärg men passade inte, den var varken tillräcklig lång och alldeles för bred så det kom inte så mycket ljus in från fönstret. Nu däremot är det mycket bättre. När jag hittade tyget fanns det inte tillräckligt så jag fick vänta att kappan skulle komma in igen därför blev det några veckor väntetid! vad tycker ni om den?

ITALIANO
Finalmente le nuove tende per la cucina sono arrivate! Mi sono innamorata di questa stoffa a prima vista ma purtroppo non ce n'era abbastanza quindi ho dovuto aspettare diverse settimane che tornasse in negozio ma finalmente sono qui in casa e a mio parere stanno veramente bene. A voi piacciono?

Kommentarer
Postat av: allicen

Snyggt mönster!

Postat av: chaos

Tack Allicen!

2008-11-15 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback