äntligen lite semester

Snöstormen fortsätter här i Norrtälje men i morgon åker jag på semester till ett varmt land, jag skall till Abu Dhabi där det skall vara ca 30 grader! En väldigt snäll vännina har flyttat dit och jag fick chansen att åka och hälsa på, det kunde inte jag tacka nej till! Det betyder att jag inte kommer att göra någon inlägg till nästa helg när jag är tillbaka men då kommer ni att få höra vad jag hade för mig! Jag önskar er alla en bra vecka!

ITALIANO
La tempesta di neve continua, tra un po' il terrazzo non si vede più ma io domani me ne vado al caldo! Ho preso una settimana di ferie e me ne vado ad Abu Dhabi negli Emirati Arabi in quanto una cara e gentilissima amica mi ha invitato, naturalmente non potevo dire di no ad un'occasione del genere! Riporterò le mie avventure sul blog una volta di ritorno, il prossimo fine settimana. Auguro quindi a tutte una buona ed emozionante settimana.

Kommentarer
Postat av: a

2008-11-24 @ 10:24:03
Postat av: allicen

Hoppas att du får en jätte trevlig resa! och att du kanske bjuder på lite bilder när du kommer hem? :) Det är inte svårt att drömma sig bort när vinden viner runt husen och snön vräker ner!

Postat av: Ulrica

Trevlig resa!

jasså det är Norrtälje du bor i - har alltid undrat :-)

2008-11-24 @ 14:31:10
URL: http://www.hjalpstickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback