väskor

Idag har jag lånat en bok till från bibblan, Cilla Ramnek Väskor - 50 modeller att göra själv. Jag kan inte sy men ville kika lite i den och se om det fanns någon stickad väska. Jag var inte så förtjust i tygerna som används till väskorna men modellerna är helt okej. Min favorit blir nog denna väska som tyvärr inte är stickad! Än så länge har jag tillräckliga väskor men den som jag använder ofta, en rätt stor väska håller på att gå sönder. Inte så konstigt med tanken att jag har använt den dagligen i över två år! Den är verkligen sliten och jag tror inte att jag har någon liknande längre. Jag får titta lite i förrådet annars är det att gå på loppis, second hand eller tradera som gäller. har ni tips på ett riktigt bra ställe där jag kan köpa en begagnad väska så är ni välkomna att lämna tips till mig!

image129

Något i den här stilen skulle vara underbart men jag önskar att det fanns något liknande på nära håll istället för att köpa från Canada


Jag önskar jag kunde sy när jag ser hennes underbara idéer. Hennes internet affär finns på etsy.com, jag skulle inte säga nej till hennes ipod hållare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback