sommarvärmen är redan här!

Igår när jag skulle till jobbet blev jag förvånad över hur varmt det var så tidigt på morgonen. Dessa två dagar har varit fantastiskt fina. Jag hoppas att vädret håller och att vi får fint väder denna sommar, Jag behöver  speciellt fint väder till kvällen lördag den 24 maj annars kommer jag att bli riktigt arg. Jag tänker försöka hålla en hemlis för er som jag kommer att avslöja den 25. Ni får hålla tummarna för mig och hoppas på fint underbart väder den lördag! I morgon är det vårmarknad här i lilla staden, jag skall se om jag kan hålla min utmaning och inte köpa något eftersom det är ju söndag! Jag behöver inget men lite frö eller plantor för att odla skulle inte vara så dumt. Jag tror dock inte att det är den typ av marknad. Jag skall nog dit och kika och hålla mig från att köpa något. Jag älskar marknader!

image120

Här är armbandet i trä jag köpte på marknaden i Prag och Sam.

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godmiddag
ja det var ju snyggt ditt armband och Sam ser ju maffig ut med- Lite plantor och frön är roligt att ha och se hur det växer har precis sått lite jag med det vanliga rädisor morötter dill persilja har jag perenn.Sallad.få se om jag hinner å något av det innan de äckliga sniglarna får korn på det.

Postat av: allicen

jag tror att du ska gifta dig! minst :)

2008-05-11 @ 21:07:44
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: chaos

Jag skall inte gifta mig, det är något annat spännande!

2008-05-12 @ 09:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback