SJUK

Idag är jag alldeles för förkyld så jag har bestämt mig för att stanna hemma från jobbet tills jag är frisk. Det är inte så farligt än men jag är lite snorig och hostar och vill inte smitta mina kollegor. Jag tror också att det blir bättre för mig att stanna hemma och krya på mig. På jobbet håller det på och bygger om våningen under mig så det låter hemskt hela tiden! Det har gjort att jag varit extra trött och fått ofta huvudverk av allt buller så det blir bara skönt att slippa röran i ett par dagar! Nu skall jag gå i sängen igen och kanske läsa lite i min Camino, nästa tidningen kommer ju snart och jag har inte läst klart denna nummer än. Som sagt, jag försöker spara artiklarna så att de räcker långt!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godmorgon vännen
här får du en kopp varmt te visste inte om du ville ha socker så jag lade en bit på fatet.. öppnar fönstret och vädrar lite samt bäddar om dig och ruskar upp kuddarna hämtar en kudde till i din soffa "här kan du ha så sitter du skönare när du kikar i din tidning och dricker te" har du telefonen här bredvid dig nu då så krya på dig...stänger fönstret vinkar och går hem...

Postat av: chaos

Vad snällt! Jag känner mig redan bättre, tack så mycket!

2008-05-13 @ 10:38:44
Postat av: allicen

Nej men usch!
Hoppas att du snart mår bättre :)

2008-05-13 @ 12:41:45
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback