Rent hus

Inspirerad av programmet har jag börjat storstäda idag. Små saker men det bli mycket bättre och mindre kaos i hushållet! Jag har flyttad en matta till köket och tagit bort alla recept och papper så fick jag lite friare ytor. Jag behöver ett stort skål för färska kryddor men det får bli så smånigom när jag införskaffat några kryddor! Jag har också använt dammvippan i vardagsrummet och sovrummet. Putsat fönstren i vardagsrummet, tvättat mm. Det finns fortfarande mycket kvar att göra medn jag känner mig lika vild som en tiger! Äntligen hinner jag med och städa, antingen har jag inte haft tid eller varit för slapp för att städa ordentligt men under de senaste veckorna har det känns riktigt bra. Faktum att man blev av med en hel del saker gjorde det nog så att man börjat göra om hit och dit. Stor städning behövdes. I morgon skall jag bege mig för att köpa nya gardiner till vardagsrummet, jag vet dock inte riktigt hur de skall se ut men jag antar att de borde ha lite orange i sig!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Filifjonkan
stirrar...sätt dig ner tills anfallet går över och håll dig fast i bordet,,,hahah :jaha du har varit så duktig och röjt.Inte dåligt,Grattis...kul med nya gardiner finns så mycket härligt att välja på så det nästan är svårt...Så hoppas du hittar något riktigt bra. Säger godnatt till dig och Chili så gullig han är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback