Loppis!

På loppis kan man alltid få fantastiska fynd, titta vad jag hittade i lördags för endast 20 kr!

image148

Jag fick hela 7 par stickor! För det mesta nummer som jag inte hade så jag är helt nöjd!

Kort rapport om veckan som varit! Jag har börjat jobba igen och jag har riktigt mycket just nu men utan klockan känns det mycket bättre! Jag blir inte lika stressad så det var en bra utmaning för mig! Jag har inte lyckats köpa en stor låda för odling än... jag hoppas kunna köpa en sådant nu i helgen om det går. Jag har läst klart lilla boken 100 sätt att rädda världen...Mycket kände man igen redan men lite tips fick jag. Jag tycker dock att boken klimatsmart är bättre. Det kanske beror på strukturen helt enkelt, man kände ändå att man fick mer konkreta tips men det kan bero på att jag läste den först och har redan gjort en hel del. Det är klart en bok att titta igenom och fort går det att göra det! Från bantning fronten har det inte hänt så jätte mycket, jag har lyckats bli av med databordet och tråsiga saker. Det har hänt mer batning på riktigt, jag har gått ner två hela kg när jag var sjuk. Jag är rätt så smal från början så det behövdes inte men nu är jag glad för att jag kommer in i mina gamla jeans igen! Få se om det varar! Så klart är lite stickning på gång också, jag testar nu en teknik som heter dubbelstickning och wow, jag behöver inte sy något ( jag är riktigt usel på att sy så det är helt underbart! ). Med dubbelstickning kan man sticka, väskor, kuddfodral, mobilväskor mm. Jag har hittat på något annat, ni får nu se det när det är klart! I lördags blev det fint väder men inte tillräckligt fint så det jag skulle göra blev inte av, någon mer som vill testa och gissa?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men berätta nu!!! *nyfiken*

Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Så skönt att det fungerar igen,Bra med stickor med alla storlekar man saknar alltid den storleken
man tänker sticka med men Filifjonkan har hämtat med från loppisar stickor och virknålar med.,Så bra att du fått mer plats dels i lägenheten(databordet) och mer plats i jeansen med bara at gratulera dig,

2008-05-27 @ 11:48:10
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback