långt ifrån färdig...

Jag pysslade lite med badrummet idag, jag lyckades lite med att få bort en massa skräp osv. men det är långt ifrån färdigt. Så länge är det acceptabelt. Jag har även köpt en liten blomma och dekorerat med svarta stenar men det finns fortfarande för mycker saker i skåpen. Jag har rensat bland gamla mediciner och tagit dem till apoteket men jag har smink så det räcker för hela livet! För det mesta är det smink som jag fått...när jag tänker efter, mycket av det som jag har som är överflödigt är sådant som jag har fått...uhm...pappa har varit för generös! Och jag börjar se ett mönster, för mycket grejer hos honom och för mycket grejer hos mig! Vem kan dock säga nej till ett snyggt present?Jag kommer aldrig att kunna bli av med allt, det kommer att ta evigheter!

Trevlig nyhet: jag blev uppringd av min ICA butik igår. Ni vet, jag lämnar ofta lappar om vad jag saknar osv. så de berättade för mig att de skall ta in de miljövänliga soppåsarna jag berättat om för er! Tyvärr hittar de inte någon ekologiskt kattmat, det som jag tipsade dem om kan de inte köpa men det känns bra att de tar in soppåsarna. Lite i taget!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godförmiddag du städande och plockande tjej,,bra jobbat lite dekoration är ju kul för man har lite av varje och som du s sminket räcker hela livet,,,samma här..Bra de tog hem soppåsarna såg att vi har det med i faktiskt både Konsum och Ica. Man får ta det lite i taget...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback