inredning...projekt: badrummet

Jag har precis stigit upp och känner redan att det är bättre idag, hostan har börjat avta. Man skall vara lite försiktig än men idag kan jag göra något annat än sticka, kanske handla mat eftersom jag har nästan ingenting hemma! Och så funderar jag på att börja göra i ordning badrummet med lite tips från boken Hitta hem, det var inte så svårt. Jag vet dock inte om jag vågar ta en bild före rensningen! Det handlar mest om att rensa bort en massa smink och grejer som ligger på fel plats. Ta bort saker fån öppna ytor och lägga dem prydligt i skåpen som finns. fluffa till det med lite handukar och dekorera med levande ljus och kanske stenar. Enligt boken skulle man börja med något litet, sovrummet var idealiskt enligt honom men jag vågar inte ta tag i garderoben...då tar det evigheter. Badrummet fungerar bättre för mig just nu! Jag började pyssla med badrummet redan förra veckan. Tvättkorgen var stor och klumpig och varje gång man duschade kom det ut vatten och eftersom kattlådan var så nära blev det fastklibbad sand på golvet...usch vad äckligt. Jag tog bort tvättkorgen och flyttade den till sovrummet och på dennes plats flyttade jag kattlådan. Det blev mycket bättre, mindre saker i badrummet är bättre sedan tvättmaskinen flyttade in har det blivit lite kaotiskt! Vi skall se om jag lyckas åstadkomma någon förbättring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback