Ipod, vilken uppfinning!

I julklapp fick jag en Ipod Nano av min kära och jag har blivit snabbt beroende. I tisdag hände det något och min lilla ipod gick sönder...ungefär, den flippade ur helt enkelt. Det är tydligen så att många, om inte alla Ipod Nano har en bugg så om har svenska som språkinställning och använder påminnelse funktion då flippar ipoden ur. Ja, den larmar och startar om och om igen och piper utan att man kan stänga den eller något tills batterierna tar slut. Som tur räcker det att återställa den och den fungerar igen! Jag har inget behov av denna påminnelse funktion så jag behöver inte gå in där mera! Jag är dock väldigt imponerad, jag kan visa mina semesterbilder till kompisarna, lyssna på musik och ljudböcker, titta på video och även filmer! Och nu som Linda tipsade om podcasting så kan jag lyssna på miljölarm på P1...Jag tycker att det är helt fantastiskt! Tack min älskling för att jag fick en sådan bra julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback