uhm...skillnad?

Ser ni skillnaden?



Ser ni någon skillnad? Grannen var suverän, vilka grannar jag har! I vintras så erbjöds sig en av mina grannar att pumpa min cykel! Nu grannen som bor mitt emot mig erbjöds sig att...det syns inte från utsidan.


Nu ser ni! Att sätta upp nät så att mina katter inte rymmer när jag har öppet på balkongen. Han satt upp en nät på stora delen av balkongen och en myggnät på undersidan...jag är stolt och nöjd! Det kostade mig bara nätet ( 136 kr ) en kopp kaffe och en bulle! I vintras får jag nog sticka honom en halsduk, vilket jobb! Nätet var inte miljövänlig, den är i plast men myggnätet är second hand eftersom han hade den kvar sedan han fixat sin balkong! ).

IN ITALIANO
Nella prima foto non si vede la differenza ma la vedete nella seconda? Il mio vicino mi ha aiutata ( veramente ha fatto tutto lui, inclusivo comprarmi la rete! ) ha mettere su una rete in modo che i gatti non scappino quando ho il terrazzo aperto! Il che fa molto comodo quando fa caldo! Sono molto contenta del risultato e mi è costato veramente poco! La rete ( 136 sek = 13 euro, una tazza di caffé ed un bulle...cos'è un bulle? un dolcetto svedese, questo inverno vi farò vedere una foto! ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback