SPA



Ieri sono stata alle
terme di Pré Saint Didier in prossimità del Monte Bianco ed è stato veramente molto piacevole. Mi sono divertita e rilassata, ogni tanto bisogna dedicarsi un po' di tempo!

SVENSKA
Jag befinner mig naera en av de hogsta bergen, Mont Blanc och igar hade jag den stora aera att ga pa SPA med utsikt pa bergen. Det var helt fantastiskt! Lite kyligt ute men naer man doppar i det varma vatten glommer man bort allt! Det aer tydligen ekologiskt eftersom vatten aer varm fran borjan!


Kommentarer
Postat av: allicen

Sååå vackert! Men jag vägrar att erkänna att jag är avundsjuk... jag trivs bäst här... på min dammiga tomtplätt 'morrar'

Postat av: Hanneles paradis

Häftigt.

2008-07-18 @ 14:07:31
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback