Fotvård



Nu känns det äntligen som man verkligen har semester, jag har varit på fotvård! Det brukar jag göra i början av min semestr så att fötterna är friska och fina! Då klarar de av långa promenader och att vara turist, även om denna sommar det inte blir någon turistresa. Jag har också varit på shoppingrunda....


På shoppingrunda i min källare! Ja, en äldre kvinna har nu försäljning av sitt handarbete, det var tygväskor, kuddfodral, lampskärmar osv.  Jag köpte denna söta väska, tygväskor är bra att ha, speciellt när jag lånar böcker på bibblan eller skall köpa något och inte ta emot plastkassen!

IN ITALIANO
Oggi sono finalmente stata a farmi una specie di pedicure, con un bel massaggio etc. Lo faccio sempre prima della ferie in modo che i miei piedini stiano bene nelle scarpine estive...sempre nella speranza che le formiche mi lascino in pace! Ho anche fatto compere, qui in cantina! Una signora vende le cose fatte a mano, borsette, copricuscini etc. Non ho potuto resitere ed ho comprato questa borsettina. Molto comoda quando si smette di usare la borsa di plastica! In gennaio avevo il challenge niente plastica e da allora non compro più la borsa di plastica...vado sempre in giro con la mia borsa di tela, anche quando faccio compere di abbigliamento, creme etc. Se volete fare qualcosa per l'ambiente la cosa piú facile è dire addio alla borsa di plastica!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vilken fin påse! Jag har beställt en väska från en kvinna i Luleå som bloggar på http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

Den är jättefin, sydd av gamla 70-talstyger. Mmmm...

2008-07-08 @ 18:43:05
URL: http://www.kulturkoftan.se
Postat av: Sandra/Vit design

Vad härligt det lät meden fotvård, kram Sandra

2008-07-09 @ 09:05:03
URL: http://vitdesign.se/sandra
Postat av: chaos

Sandra: Det är riktigt bra så jag kan varmt rekommendera det. Det bästa är att det är riktigt fotvård, vissa salonger erbjuder bara skönhets vård och de är inte lika bra.

2008-07-09 @ 09:26:52
Postat av: chaos

Frida: Tack för tipset, den skall jag kolla upp!

2008-07-09 @ 09:28:15
Postat av: Hanneles paradis

skönt, mina fötter mår bra efter vandringen.

2008-07-09 @ 19:01:41
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback