Finalmente nell'antica repubblica

Mercoledì ho continuato il viaggio con ilo treno fino a Rimini per arrivare fino a San Marino. Per poco non perdevo il treno comunque è endato tutto bene e per questa volta devo salutare mia cugina ( grazie mille per avermi ospitata ! ) ed alla Val d'aosta.



Svenska
Jag akte vidare med taget i onsdags och fick saega hej da till kusinen. I bilden aer det hennes hus, vad jag blev avundsjuk. Pa baksidan av huset sa finns det ett stort traedgard med manga sma plantor, blommor, kryddor och gronsaker! dagen innan var vi upp i bergen och tog en promenad daer jag sag for forsta gangen ett annat anvaendning av ski-lifting!


Som ni ser kan man aka aeven pa sommaren...med cykeln! Och sedan...


Sedan cyklar man ner! Det aer nagon sort av motorcross for cyklar! Av manga anlaeggningar so aer det bara denna som aker pa sommaren, man kan anvaenda den aeven som turist eftersom man kommer fram till en sjo.
Haer kommer en bils till fran promenaden.


Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Jösses så många foton vad härligt det ser ut men högt...ryser när du skriver cyklar ner läskigt ju. Gör det inte du kan göra dig illa..

Postat av: chaos

Jag skulle aldrig vaga!

2008-07-22 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback