rensning av bokhylla

Idag håller jag på med att rensa bokhyllan, bloggen heter chaos för att det är kaos här hos mig! Jag har alldeles för mycket saker och har längtat nu ett bra tag om att ha det minimalt och behålla bara det man verkligen använder. Hur som helst, har jag tre bokhyllor, två stora och en liten. När jag började att ge bort mina böcker blev det lite hål här och där och baktanken är nu att samla allt på en enda bokhylla! Rensningen innebär också att man tittar över vilka böcker som man vill behålla och hela den här bunten skall jag få bort!

image37

Det är ca 60 böcker! Det blir en hel del, skall se om jag kan sälja några på något sätt! Egentligen borde man gör en rensning överallt. Jag läste nu i homestage boken som jag lånat av bibblan att vi använder bara en femtedel av allt som finns i garderoben, kläder och skor! Varför har vi så mycket saker för? Det vill jag ändra på, jag vill ha rena raka linjer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback