Plasfri ekologisk shampo!

Jag tog en liten paus från rensningen av bokhyllan och gick i lilla staden här, titta vad jag har hittat...

image38

En liten tvål som fungerar som shampo. Än en gång så gick jag till hälsokostaffären Life och frågade just om det hade något sådant. Personen som jobbade kom ihåg att de hade haft lite tvålar till försäljning vid Jultiden och undrar om inte någon av dessa skulle vara det jag letade. Personen gick i förrådet och ja...äntligen fick jag fram detta. Jag känner inte igen märket med blev försäkrad över att produkten var ekologisk så jag tittade nu upp märket på nätet och
Seifenkunst har en bra hemsida men på tyska, språket jag inte kan så bra men de verkar vara mån om naturen.

Kommentarer
Postat av: allicen

Hmm... jag väntar med att jubla tills jag fått en uppdatering om vad som hände med håret! Måste erkänna att jag är något tveksam den här gången :)

Postat av: chaos

Jag meddelar hur den fungerar så fort jag använt den! jag är själv mycket nyfiken!

2008-02-29 @ 20:47:02
Postat av: chaos

Jag testade igår kväll eftersom jag blev så nyfiken och det fungerar lika bra som shampo i flytande form! riktigt bra alltså!

2008-03-01 @ 10:42:44
Postat av: Sandra

Så härligt med en produkt som är mån om naturen, kram Sandra

2008-03-01 @ 20:03:43
URL: http://tjohalia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback