vardagsrummet!

Jag har nu lärt mig att jag måste koncentrera mig på ett sak i taget. Jag vill göra om vardagsrummet men det har inte hänt något förra terminen! Nu har jag lånat 4 böcker på biblioteket om inredning, jag får inte låna några andra böcker tills jag gått igenom dem för inspiration.


Vad har alla böckerna gemensamt? Ja, att bli av med klottret ch vara nära naturen. Jag vill bli av med allt skräp jag har, ha det minimalt och fint...det tar tid har jag insett men jag tänker gå igenom dessa denna termin och jag hoppas komma någon vart! Håll tummarna för mig och lämna gärna tips!

ITALIANO
Ho preso in prestito 4 libri dalla bibblioteca sull'agomento design. Vorrei rifare il salotto che è super incasinato ma non riesco a farci nulla. Ho pensato di leggermi questi libri per trovare un po' d'ispirazione. Tutti i libri hanno in comune il fatto di essere minimalisti e vicini alla natura...come vorrei avere meno cose! Ci vuole tempo a liberarsi dei porpi casini ma forse riesco a fare un po' di ordine! Tenete le dita incrociate per me!

Kommentarer
Postat av: Hanneles paradis

jag har svårt att följa råden i böckerna.

Postat av: Bertha Jorkins

saltando da un blog all'altro ho trovato anche il tuo.... che bello finalmente un blog nord-europeo tradotto in italiano:O)) ti metto tra i miei preferiti, e per favore, traduci le prossime ricette cosi' le provo!!

ciao

t.

2008-08-17 @ 16:05:07
URL: http://berthajorkins.splinder.com
Postat av: chaos

Benvenuta Bertha! Naturlmente in futuro vedrò di tradurre sempre tutto comprese le ricette!

2008-08-18 @ 12:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback