ibland händer det mycket!

Ibland händer det mycket saker och ibland lite mindre. Idag var det en sådan dag som det hände mycket!


Så här ser mina fingrar ut efter att ha tillbringat förmiddagen på vårdcentralen. De skulle bara ta lite prover men nu är detta i alla fall gjort!
Sedan har jag hämtat mina gummistövlar, jag har försökt desperat i tre veckor snart köpa begagnade gummistövlar på nätet. Jag hittade ett par med änglar och blommor på som var jättesöta men blev överbjuden precis i slutet av auktionen och fick inte tid att bjuda över. Jag lyckades dock få tag i dessa gummistövlar som jag är riktigt glad över.


De är från Viking, min favorit färg, passar utmärkt storleksmässigt och ser helt oanvända ut! Jag är riktigt nöjd! Nu är det bara att gå i skogen och plocka svamp när jag känner för det!

ITALIANO
Oggi è uno di quei giorni nei quali succedono un sacco di cose. Queste sono le condizioni delle mie dita dopo la visita dal dottore...uhm, un po' difficile per sferruzzare ma vedremo stasera! Ho ritirato i miei stivali che ho comprato su ebay. Mi servivano degli stivali di gomma per andare nella foresta, vorrei raccogliere un po' di funghi, volentieri delle cantarelle! Sono contentissima di questo acquisto in quanto gli stivali sono di misura perfetta, sono del mio colore preferito e sembrano non usati!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

oj Chaos stackars dina fingertoppar,,,inget kul men ok det läker fort, Gummistövlarna de var ju jättesöta

då blir du inte blöt nr du går ut så ordentligt skodd om dina fötter,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback