Somewhere over the rainbow

Äntligen har jag hittat vem som sjunger denna version. Jag har undrat det i några år nu! Det är ofta denna låt förekommer i amerikanska tv serier och jag tycker så mycket om den! Den ger mig en känsla av barndom, när man var fri och tiden tog evigheter. jag känner mig lugn och glad när jag hör den, för mig den återspeglar vad Frivillig Enkelhet står för. Jag kan se mig njuta av solen på en brygga leende utan att behöva oroa mig för något! Jag hoppas ni alla har något eller någon som ger er denna känsla för det är fantastisk, som att vara nykär. Min tips för er är att göra något ni tycker om varje dag! man kan tro att det är enkelt men det är så så svårt, vi arbetar så mycket och skall hinna med en massa men lite tid för oss själva måste vi ha! Tänk enkelt och njut av livet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du skulle frågat mig, jag har haft den låten jättelänge! Men bra att du hittat den nu iaf, för den är verkligen härlig! Hoppas allt är bra! Kram

Postat av: chaos

Där ser man! Allt är bra här! Det skall bli kul när du flyttar in till stan! Stor kram Elin!

2008-04-25 @ 09:15:21
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Ja det är en vacker melodi! Fina bilder med till den
Det piggar upp med en trevlig låt på morgonen så här.

2008-04-25 @ 09:58:34
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback