plastfri diskborste

Min vanliga diskborste var det dags att slänga och efter den plastfria utmaningen undviker jag plast när det är möjligt. Idag har jag köpt denna fina plastfria diskborste som jag redan har testat att diska med ikväll, den är skön och fungerar utmärkt. Själva borste kan man byta ut när det är dags, handtaget kan man behålla länge, det finns att köpa refill till den vilket jag tyckte var rätt roligt och praktiskt! Jag lyckades få tag i den i garnaffären jag köpte ekologisk bomull tidigare...inte trodde jag att det kunde finnas sådant där men så var fallet till min glädje! Ni kan hitta mer information om borsten på iris, min är diskborste Lola.

image104

Kommentarer
Postat av: Frida

Iris har en sån underbar produktkatalog. Gillar verkligen bilderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback