tovning



Så här blev mitt andra försök till tovning, det var rätt okej även om den blåa färgen inte tovade sig! Väskan blev i alla fall fin och kompisen som fick den tyckte om den! Jag tyckte dock att väskan väger för mycket så i framtiden får jag sticka mindre väskor tror jag!

ITALIANO
Ecco cosa stavo facendo, una borsetta da infeltrire. Come vedete non è venuta perfettamente, il colore blu non ha voluto saperne di diventare un panno...andrà meglio la prossima volta ma penso di fare dei progetti più piccoli da infeltrire perchè la borsetta pesa un po' troppo secondo me!

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Den var vacker! Har själv garn att tova till vanter, men har aldrig provat.

Postat av: allicen

Oj, det ver inget litet projekt du gav dig på! Snyggt jobbat :)

2009-09-23 @ 22:50:21
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback