stickar för hälsan



Jag blev trött på boleron fort så emellan stickar jag någon sort sjal med min zauberball som jag köpte på syfestivalen, nystan kommer nog inte att räcka men jag stickar färdig den för att se om jag behöver beställa en eller två nystan till! Den blir lite kul, färgerna smälter in i varandra väldigt fint men den blir verkligen färgglad!
Tyvärr visade sig på den senaste kontrollen att jag inte mår så bra, läkarna är lite rädda för blodförgiftning, jag har något högt blodtryck! De håller extra utkik på mig nu, jag tog blodtrycket igår och skall göra det även idag. igår gick det bra så håll tummarna för mig även idag! Om det forsätter och blir ännu sämre måste jag läggas in på sjukhuset och det är jag inte sugen på! jag misstänker att jag är lite spänd över flytten och därför är blodtrycket något högre. Jag kör med egna kur varianter, pet-therapy ( jag klappar kissarna ofta ) och jag stickar, dessa två aktiviteter sägs sänka blodtrycket!

ITALIANO
Sferruzzo e accarezzo i gatti per abbassare la pressione! Al mio ultimo controllo, mercoledì è risultato che ho la pressione alta quindi i dottori si sono allarmati. Quando si è in stato interessante la cosa è molto pericolosa e quindi ora mi controllano molto spesso, se dovesse alzarzi o peggiorare devono ricoverarmi in ospedale il che non mi va molto! Io credo di essere semplicemente sovraeccitata per il trasloco comunque ora cerco di non pensarci troppo! Ieri la pressione andava bene, la controllano anche oggi quindi tenete le dita incrociate per me!

Kommentarer
Postat av: allicen

Va tråkigt att höra att du inte mår helt bra, hoppas du känner att du får den hjälp du behöver och blir lyssnad på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback