Köket fri!

När två hushåll går ihop så blir det dubbelt av väldigt mycket. Vi har lyckats flytta allt till min lägenhet i väntan på att flytta till huset men lyan ser övermöblerat ut! I köket har vi haft två bord och många stolar vilket har gjort det rätt svårt för mig att röra mig med min stora mage! Nu har vi lyckats sälja ena bordet och 4 stolar så jag kan röra mig fritt i köket vilket är helt underbart! Nästa veckan hoppas vi kunna sälja dubbelsängen, ja, vi har två så en del av madrasserna finns numera i vardagsrummet. Problemet är att vi har försökt sälja sängen tidigare och inte lyckats så vi hoppas på bättre tur denna gång!

Så här såg möblerna vi har sålt! Bordet kunde man också göra större med en inläggningsskiva! Vi sålde det billigt eftersom jag verkligen ville bli av med det och för min del hade möblerna gjort sitt eftersom jag haft dem i mer än 13 år!



ITALIANO
Finalmente un po' di spazio! Abbiamo il doppio di tutto e nell'attesa ti trasferirci nella casa nuova abbiamo deciso di liberarci di un po' di roba. Naturalmente io non butto via nulla che ancora è in buono stato...siamo riusciti a vendere il mio tavolo ( che diventava anche più grande con l'aggiunta di un pezzo ) e le 4 sedie. Io sono contentissima perchè ora finalmente riesco a muovermi in cucina anche con il mio pancione. La prossima settimana speriamo di essere altrettanto fortunati con il letto matrimoniale, si, ne abbiamo due!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback