senaste produktionen



Idag på stickaféet hade jag det riktigt roligt. Jag jobbade på denna projekt som jag gjorde klart hemma. Jag har virkat ett halsband, man ser inte färgen i bilden men det är en mörk lila. Jag är så förtjust i färgen så jag ville göra en till mig och en till försäljning men hela den lilla garnet jag hade gick åt och jag har nu bestämt mig att sälja den. Jag får nog göra en i en annan färg till mig helt enkelt. Vad tycker ni, något man kan sälja?

ITALIANO
Questa è la mia produzione del giorno. Una collana fatta all'uncinetto. Essendo innamorata di questo colore che purtroppo non si vede dalla foto ( viola scuro ) volevo farne una per me e una da mettere in vendita ma la lana non è bastata quindi ne ho fatta solo una da vendere. Per me vedrò di farne un'altra di un altro colore. A voi piace?

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Tack för senast! Det var ju hur mysigt som helst. Jag tycker att du visst kan sälja den, men då får du sticka en senare till dig själv.

Postat av: chaos

Tack själv för senast, det var riktigt trevligt! Jag håller på nu med en i någon annan färg, det går så fort att göra dem! Vet du om det är stickafé på Tyllra måndag den 2 februari? Jag skulle också vilja testa och gå dit! Jag brukar ha ett stickafé i veckan men nästa veckan måste jag ställa in min egen eftersom jag får besök så jag tänkte testa och gå på Tyllra...

2009-01-26 @ 09:06:37
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Vad kul,,, ja det finns så mycket ideér numera man kan göra testa att sälja kanske är det någon som köper det man vet aldrig. Trevlig måndag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback