bikupan klar



Kanske lite kort men det går att göra en knut eller ha den på annat sätt. Sedan jag blivit sjuk har jag inte riktigt haft krafterna att sticka, jag behövde sova mer så den blev inte lika lång som det var tänkt från början men det funkar! Det kanske även är bättre att den är kort eftersom den är dubbel så skulle det bli lite svårt att knyta den om den var längre. Hur som helst är den numera klar för inlämning till
Hjälpstickan på Syfestivalen i morgon. Jag tycker om resultatet och skulle inte ha något emot att ha en likadan halsduk, hoppas någon hemlös tycker likadant och blir glad!

ITALIANO
"l'alveare" é pronto! Purtroppo stando male non ho avuto la forza di sferruzzare quanto avrei voluto e la sciarpina é magari un po' cortina comunque si riesce a fare un nodino ed essendo doppia è molto calda. Sono content del risultato anche se la volevo un po' più lunga, mi sembra moderna e simpaica, non mi dispiacerebbe averne una uguale. Ora posso solo sperare che un senzatetto la pensi come me e che gli faccia piacere! Domani la porto alla fiera!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos åh den blev ju jättefin säkert någon som tar den på sig direkt. Tråkig med din förkylning och hosta hoppas den ger sig nu du har ju inte varit bra på rätt länge nu kanske behöver du en kur penicillin?

Går det bra med dina växter ? kramis

Postat av: allicen

Den där tycker jag absolut att du ska vara nöjd med!!!

2009-04-03 @ 17:38:30
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: chaos

Vad ni är snälla, tack så mycket! Vår grupp fick ihop hela 10 bidrag så jag känner verkligen stolt och nöjd! Jag tror inte jag behöver någon penicillin, jag har varken feber eller ont i halsen...kanske någon extra stark hostmedicin...jag tror dock det går över nu till helgen men vi får se! Kramis till båda

2009-04-03 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback