bidrag till Hjälpstickan

Jag mår fortfarande uselt, jag hade en riktigt dålig natt. Vid kl. 2 gick jag upp, jag kunde inte ligga ner och hosta hela tiden så jag stickade lite på den rosa sjalen och det gick lite lättare att sova efter en timme! Jag gick till läkare i morse för att få lite hjälp, nu har jag fått lite brustabletter och en hostdämpade medicin att ta på kvällarna. Förhoppningsvis kommer jag att må mycket bättre snart! Här kommer lite bilder på våra bidrag till Hjälpstickan, som sagt, det blev hela 10 bidrag: 3 mössor, ett par strumpor, ett par vantar och 5 halsdukar. För det mesta var det mitt garn så jag blev av med en hel del och mycket glad är jag för det!



Bikupan känner ni igen!



ITALIANO
Dopo una nottataccia sono stata dal dottore, non ne potevo proprio più di tossire! Mi ha dato un paio di medicine che dovrebbero aiutarmi in modo di essere in condizioni decenti per quando viaggerò per venire giù, lunedì...è già ora di fare la valigia! Queste foto sono delle cose che abbiamo fatto per i senzatetto, ben 5 sciarpe, 3 berretti, un paio di calze ed un paio di guanti! Che gruppettino bravo, sono veramente orgogliosa!

Kommentarer
Postat av: Samtal från min trädgård

Va duktiga ni var, så mycket! Men det behövs verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback