inte mkt bantning!

Jag har lyckats banta något men inte mycket. Sedan jag gav en papperskasse med gamla kläder till Röda Korset har det blivit bara tre böcker, en sålde jag och en mjukisdjur. En näshorning som sade muuu, jag gav bort det till en kompis dotter så jag hoppas att hon tycker det är kul! Jag upptäckte att alla mina annonser för kurslitteraturen som jag gjort på våren på nätet är borta! Själva sidan har ersatts av en annan så jag måste skriva om alla och precis nu som det var bra läge eftersom kurserna startade....jag får nog göra om det hela och om jag har tur lyckas jag sälja en del nästa termin. Det var trist! Jag funderar på att gallra ännu mer i garderoben eftersom jag inte får plats...fast med tanken vad jag har i garderoben är det som sgat inte så konstigt!

ITALIANO
Purtroppo ci sono ancora troppe cose in casa e non sono riuscita a farle sparire. Mi sono solo liberata di tre librie del peluche di ieri ( spero faccia piacere alla piccolina della mia amica! ). Probabilmente la cosa è dovuta al fatto che tutti i miei annunci in rete sono spariti! La pagina elettronica dove li avevo messi é stata rimpiazzata quindi hanno cancellato tutto! Insomma un bel lavoro da rifare per me! Vedrò di farlo un po' alla volta!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Hej Chaos. Du har full fart ser jag men bantat sa du inte mycket ja men man kan väl ta det lite i taget om man nu ska banta,,bättre göra efter eget huvud.K

Synd att din sida försvunnit med kurslitteratur men du får lägga ut den igen så kanske du blir av med det, Lycka till med garderoben tittar på min närmsta som jag inte kan stänga dörren i ordentligt suckar,Ha en skön dag idag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback