halvvantar



Nu fick min kompis dessa fina halvvantar som jag stickat i present. Sköna och varma blev de! Väldigt enkla, jag trodde att fabel garnet skulle skapa mer mönster av sig själv men men...rätt okej blev dem. Jag har nu dock några idéer för framtida projekt!

ITALIANO
Finalemente ho reglato i mezzi guanti che avevo sferruzzato per il compleanno di um'amica e quindi posso mettere una foto sul blog. Sono molto semplici in quanto credevo che la lana avrebbe creato da se un bel disegno ma devo ammettere che ne sono rimasta un po' delusa. Comunque ho nuove idee per i miei tuturi lavori!

Kommentarer
Postat av: allicen

jag såg världens coolaste vante på marknaden! En "hålla handen-vante" =) så kunde du prova att göra!

Postat av: chaos

Hur ser ett sådant ut?

2008-09-29 @ 09:58:20
Postat av: chaos

Nu har jag hittat mönster på det! Vi skall se, jag känner inte många par men det kan vara bra som julklapp!

2008-09-29 @ 14:00:45
Postat av: Filifjonkan

Ja det är skönt med torgvantar eller pulsvärmare jag har just nu pulsvärmare på mig blir kall att sitta vid tangentbordet, men kul var det att sticka dem var någon slags bacill som gick förra året alla stickade pulsvärmare på bloggarna skrattar,,men bra är det och dina vart ju fina Tipset om hålla i handenvantarna är ju bra som en påse med 2 istick för händerna på var sida,,,Ha en bra tisdag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback