Halloween stickning

Igår efter jobbet kunde jag äntligen bjuda på mina läskiga kakor. Jag hade dekorerat lite med min svarta katt från Partylite, svarta ljus och svarta stenar. Handarbetet efter jobbet blev ett riktigt stickcafé där alla började sticka! jag brukar vara ensam om att sticka men denna gång som tur var, hade jag tagit med lite extra stickor för de som ville lära sig och de fick låna hem dem! Det blir spännande att se om de övat något nästa gång vi träffas!

ITALIANO
Ieri finalmente ho potuto assaporare i miei biscotti mostri e devo dire che non erano niente male. Abbiamo avuto il solito knitting café dopo il lavoro ed avevo decorato il tavolo con sassolini neri, un portacandele a forma di gatto nero e candele nere! Mi sono divertita molto a sferruzzare e smangiucchiare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback