del 2



Del 1 av mitt projekt är klar och nu är det dags för del nummer två. Eftersom farmors garn tog slut köpte jag lite av en annan färg idag och jag tror det kommer att bli väldigt snyggt ihop, vad kan detta vara?

ITALIANO
Parte numero due
la parte numero uno del mio progetto è finita e tocca ora alla parte numero due. La lana della nonna è finita ho deciso quindi di comprarne due gomitoli di un altro colore e penso che staranno molto bene insieme. Ma che cosa potrà mai essere questo mio nuovo progetto?

Kommentarer
Postat av: allicen

Självklart får du använda bilden! men att vi blir kvitt för det lilla går jag nog inte på...

Postat av: Filifjonkan

Godmiddag Chaos. Jaha det är fina färger ihop höstfärger! Men vad det skall bli kliar mig på nosen och tänker...kanske en stor varm sjal man sveper om sig när man är så där lite frusen..Ja näe jag vet inte får se senare kanske visar du vad det blivit? Ha de så bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback