sjal



Jag jobbade hela helgen på denna sjal, nu är den äntligen klar. Den är lika stor på baksidan, den täcker hela ryggen, den är bara en armen som blir lite naken så det är en fin sjal som täcker och värmer lite. Jag är mycket nöjd med resultatet, det är ett present till någon som jag hoppas kommer att uppskatta den. Det var många timmars arbete men den känns snyggt och lyxigt vilket är det jag siktade på! Kanske något jag gör om till mig själv när jag har tid!

ITALIANO
Ho lavorato tutto il weekend ma finalmente lo scialle è pronto. Si tratta di un regalo e devo dire di essere molto contenta del risultato. Naturalmente spero che piaccia anche alla persona a cui l'ho fatto!

Kommentarer
Postat av: Cinzia

ma che bello!!!

Sono sicura che piacerà anche alla persona per la quale l'hai realizzato!!!

Sembra così morbido e caldo ...

Buona serata

Postat av: chaos

È molto morbido, angora-mohair però che fatica, la lana si rompeva spesso. Sono comunque contenta del risultato!

2008-11-18 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback