latmasken har börjat röra sig!

Äntligen har jag börjat träna lite igen, jag simmade ikväll. Jag tog det lite lugnt eftersom det var första gången på länge och det var bra att jag väntat på att må bättre eftersom det var inte så lätt! Nu mår jag lite sämre men jag tror att jag kommer att må mycket bättre i dagarna som kommer. Jag brukade träna för att må bra tidigare så jag vet hur min kropp fungerar. Idag har jag fått lite garn, två rosa nystor i bomull...uhm...jag har lite får mycket på gång just nu men det är alltid kul att få sådana överraskningar. Det verkar som jag inte behöver köpa varken garn, kläder eller böcker. Jag fick en bok förra veckan. Jag tackar och tar emot men undrar, hur blir det med bantningen om jag fortsätter att ta emot? Så länge det är saker jag tycker om så går det bra, jag får akta mig för att inte samla på mig dock!

image150

Kan ni gissa vems tass det är så sticker ut i bilden upp till vänster? Det är någon som vill alltid vara med på bild!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Filifjonkan säger godmorgon och tackar för stödet igår den jobbiga dag som då var men nu är det nya tag life goes on så är det!
Jaha du får nya grejor att fylla upp den lediga platsen med...svårt läge det där Du får hysta ut mera grejor då. Men du har j varit duktig och gjort dig av med en del har du ju visat så synd att förstöra platsen säger Filifjonkan öppnar ett skåp så rasar grejorna ut,,,trycker in det igen usch måste med göra lite jobb där...ha nu en bra dag och vad härligt med simningen

Postat av: Filifjonkan

Filifjonkan säger godmorgon och tackar för stödet igår den jobbiga dag som då var men nu är det nya tag life goes on så är det!
Jaha du får nya grejor att fylla upp den lediga platsen med...svårt läge det där Du får hysta ut mera grejor då. Men du har j varit duktig och gjort dig av med en del har du ju visat så synd att förstöra platsen säger Filifjonkan öppnar ett skåp så rasar grejorna ut,,,trycker in det igen usch måste med göra lite jobb där...ha nu en bra dag och vad härligt med simningen

2008-05-30 @ 08:43:15
URL: http://filifjonkan-se.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback