inredning?

Det har inte hänt så mycket på den fronten, jag är lika vilsen som jag var i början men nu har mitt intresse väckts igen! Batningen fortsätter, denna veckan gav jag bort till Röda Korset 11 par skor. jag har dock fortfarande för mycket saker så jag kämpar vidare med bantningen. Jag tror inte att jag kan fixa i ordning lyan förrän jag bantat färdigt och det kommer att ta ett tag! Hur som helst har jag spenderat dagen med att plantera lite frö på balkongen, lite blommor är alltid kul att ha. Jag har försökt i veckan att ragga lite kryddor från en arbetskollega och mamma men det har inte hänt något. Jag får nog vänta till Bondens egen marknad om en vecka! Jag såg på deras sida att de också säljer ekologiskt garn så jag kommer att kika även efter det.
Förutom banlkong pyssel och besök från mamma har jag ägnat dagen även åt läsning att boken Hitta hem av Jimmy Schönning
image128

Läsningen går fort och jag känner mig inspirerad. Det är inte så mycket text med många bilder plus att det verkar som författaren älskar miljö- natur detaljer vilket jag gillar! Det är mycket naturmaterial och nästan ingen plast vilket bara är ett plus! Annorlunda i denna bok är att rummen inte är så himla stora och det finns många tips på hur man kan dekorera dem utan att spendera för mycket pengar. Ofta i inredningböcker är det orealistiska rum och budget som gäller men inte här! Det är en inredningbok som passar mig alldeles utmärkt. Vi får se om det händer något i min stora kaos.

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godförmiddag Chaos. Aha du har planterat frön det är kul sen när de tittar upp. Kryddor ja man kan ju köpa färdiga små plantor och ha i en låda på balkongen med det finns så mycket mumsiga kryddor att odla.
Ja deras budgetar på inredning det är så enorma pengar de tror man kan spendera så man blir blek inget för vanligt folk bäst håla sig till sin egen plånbok.Du får nog till det ska du se Och grattis till platsen då i din garderob 11 par skor sa du då är det lite ledigt efter dem...:)

Postat av: chaos

Garderoben är fortfarande full med skor! Vinterskorna är jag tvungen att ha i källaren! jag blir förskräckt när jag ser att rensningen aldrig tar slut och mer jag rensar ju mer vill jag rensa. Bort med allt säger huvudet men lite måste man ju ha kvar!

2008-05-12 @ 10:16:01
Postat av: Anonym

den ska jag läääsa

2008-05-12 @ 12:35:39
URL: http://Funnygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback