dagens handarbete

image146

Något att ge bort denna gång. Jag har en kompis som fyller år nästa veckan och jag tänkte ut vad man kunde ge bort. Jag stickade en badvante där man kan hålla sin tvål osv. Jag tror att det är en bra present som man kan använda länge och strunta i att köpa plastvarianten! Jag funderar på att sticka något sådant till mig, kanske en badpuff. tanken var att jag skulle använda aloogarn från Nepal men garnaffären hade inte det. jag blev ombedd att återkomma dagen efter då skulle de ta in något garn som skulle passa utmärkt till denna arbete. Jag gjorde det och fick denna garn...vet dock inte vad den heter eller vad det är så fråga inte mig...inte just nu i alla fall! Jag fick en nysta som inte hade någon lapp heller! Jag skall nog fråga nästa gång jag beger mig dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback