Lindas bröd

image40

Lindas bröd blev god och saftig, den hade ingen åning att det blivit lite fel på vägen. Jag bakade den i måndagskväll och kunde njut av den till frukost igår. sedan bjöd jag mamma och min bror som tyckte den var riktigt god! Tack Linda! Jag är inte mycket för att baka och som ni ser blev det en väldigt stor bulle....det var lite för kletig för mig att göra flera, hehe. Jag måste dock äta upp hela innan den blir gammal! Jag börjar få panik redan! det har gott rätt så bra med utmaningen på sista tiden, det beror på att kylskåpet står tomt hela tiden. Jag har nämligen förstått att jag inte behöver så mycket mat eftersom jag bor själv. Nästa gång gör jag bara en halvsats av Lindas bröd så blir det mer lagom till mig. Jag har ingen micro och vill inte värma brödet i ugnen just för klimatfrågan så det måste ätas upp innan det blir gammalt och jag kan inte frysa ned den....om jag inte vill vänta ett tag att det tinar upp helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: allicen

Jag brukar alltid skiva brödet innan jag fryser det, på så sätt kan jag ta fram så mycket som går åt och det går fort att tina upp!

Postat av: chaos

Smart! Det får jag göra, tack så mycket för tipset!

2008-03-05 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback