ingen batning...aj, aj, aj!

Förra veckan har jag inte bantat något, jag har inte blivit av med något och har istället tagit emot lite saker! Jag har tagit emot en dataväska till min bärbar, jag hade ingen och jag tänkte att ibland kunde det vara bra att ha den bärbara på jobbet eller vem vet! Jag har också tagit emot lite kläder och lite restgarn!

image155

Jag tänkte sticka lite blommor så det är bra med lite restgarn! Allt går att använda! Det är dock redan juni och jag har inte kommit till skott med inredningen av vardagsrummet...jag misstänker att det inte kommer att hända så mycket men jag hoppas kunna göra små ändringar hit och dit!

Kommentarer
Postat av: Filifjonkan

Godmorgon. Jaha lite stickade blommor det blir fint. En dataväska är ju med bra inte så roligt med en dator alldeles gul av pollen precis.Du hinner ordna till ditt rum skall du se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback