mot myggor?

Jag brukar ha stora problem med myggorna i Italien och har bestämt mig för att klara mig med lite citronella stickor...



När jag gick på fotvården fick jag i present Dr Hauschka citron body wash och eftersom det tagit slut på min body lotion bestämde jag mig idag för att köpa den till. Glasflaska med pump i plast, så det är det minsta plast man kan hitta i lilla staden. Min förhoppning är att det skall fungera även  mot myggor eftersom det innehåller citron men vi jag tror inte så mycket på det. Vi får se!

IN ITALIANO
Porto con me dell'incenso alla citronella contro le zanzare! Quando ho fatto la pedicure mi hanno regalato il body wash al limone ed ora ho comprato anche la crema per il corpo. Si tratta di una linea ecologica / bio e la bottiglia che ho comprato è di vetro con una pompa in plastica. Spero che il limone tenga lontano le zanzare ma non mi fido tanto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback